Keerpunt

Vanaf 2015 krijgen gemeenten meer taken op het gebied van (jeugd)zorg, werk en inkomen. Gemeenten moeten hierover communiceren met hun burgers. Voor de gemeente Delft heeft Delta3 de huisstijl Keerpunt uitgewerkt. Inmiddels is er een huisstijlhandboek en zijn er diverse communicatiemiddelen beschikbaar. Op verzoek van de gemeente Delft heeft Delta3 Keerpunt gedeponeerd. Uitgangspunt is dat deze huisstijl en de beschikbare middelen door elke gemeente kan worden ingezet. Inmiddels werkt de gemeente Westland ook met deze huisstijl en heeft Delta3 in opdracht van deze gemeente verschillende middelen ontwikkeld en geproduceerd. Ook de gemeenten Leidschendam, Voorschoten en Wassenaar hebben contact met ons bureau opgenomen en hebben ons gevraagd bestaande Keerpunt middelen aan te passen en nieuwe te ontwikkelen.

Uiteraard staat het elke gemeente vrij om middelen te ontwikkelen bij een bureau naar keuze. Delta3 is echter bekend met de materie en is vertrouwd met de Keerpunt huisstijl. Een samenwerking met Delta3 kan voor een gemeente financieel aantrekkelijk zijn. Ons bureau is ervaren, snel en is gewend te werken met overheden. Daarnaast hanteren wij voor gemeenten dezelfde scherpe tarieven zoals zijn vastgesteld binnen de mantelovereenkomst met de gemeente Delft.

Bent u geïnteresseerd wat Delta3 voor uw gemeente kan betekenen? Mail geheel vrijblijvend naar account@delta3.nl of bel 070-789 0190 en vraag naar Eric Salomons.

Project
Huisstijl

Opdrachtgever
Gemeente Delft
Gemeente Rijswijk
Gemeente Westland
Gemeente Leidschendam-Voorburg
Gemeente Wassenaar
Gemeente Voorschoten

In samenwerking met
-

Categorie
Drukwerk, Huisstijl

Portfolio

Delft-Keerpunt_01.png
Delft-Keerpunt_03.png
Delft-Keerpunt_02.png
Delft-keerpunt_04.png
Delft-keerpunt_05.png
Delft-keerpunt_07.png
Delft-keerpunt_08.png
Delft-keerpunt_09.png
Delft-keerpunt_10.png
Delft-keerpunt_11.png